Amerikanska däckstolar i olika prisklasser


Jag blev totalt hänförd av den ursnygga husvagnen med en amerikansk däckstol utanför! Så snyggt att matcha svart med rosa detaljer och vita blommor!

Har letat runt lite efter snygga möbler att slappa i under varma sommardagar. Jag gillar verkligen "bulligheten" hos "amerikanska däckstolar" och också att de är lite överdrivet stora. Har kollat runt lite och det finns lite olika prisklasser beroende på hur mycket man vill göra själv. Jag gillar då självklart formen på den dyraste stolen, men priset är ändå ganska lågt. Att behöva måla en stol det första jag gör är inget för mig så stolen från Jula går bort även om priset lockar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0