Äntligen hemma kan man lugnt säga...


Söt dörrmatta från MILQ.se

Äntligen hemma kan man verkligen säga... Jag har nämligen precis kommit hem från sjukhuset efter att ha fått min blindtarm bortopererad. Det hela började i söndags ungefär när jag hade skickat mitt gästblogginlägg till Sandra som har bloggen "Inspirera mera", jag fick så sjukt ont i magen. Först trodde jag att jag kanske ätit något dåligt men när sambon inte blev dålig (vi hade ätit samma saker hela dagen) och värken vandrade neråt så blev jag ju lite orolig. Hela måndagen tillbringades på akuten och efter sex timmar så fick jag äntligen ett rum och en säng. Därefter gick det ganska snabbt och jag opererades på natten till igår. Hela gårdagen gick som i dvala och jag var så sjukt trött. Idag är jag tillbaka hemma igen, har fortfarande ont, är för pigg för att sova men för trött för att orka engagera mig i något... Lite uttråkad kan man lugnt säga. Det är i alla fall otroligt skönt att vara tillbaka! Jag hade ju inte änns hunnit märka att mitt inlägg var publicerat på Sandras blogg så det var roligt att få läsa alla uppmuntrande kommentarer på mitt gästbloggsinlägg nu när jag kom hem igen! Det värmer i hårda tider! Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0