Inspiration från trädgårdsmässan



En hel del bilder togs under mitt besök på Nordiska trädgårdar. Har samlat ett "litet" inspirations-kollage för alla er som inte hade möjlighet att besöka mässan. Även om de är söta så tror jag dock inte att det blir några grisar på min balkong i år i alla fall.

Jag besökte mässan Nordiska trädgårdar tillsammans med mina föräldrar förra året och tyckte att det var otroligt inspirerande med alla roliga och vackra utställningar. Självklart var jag ju tvungen att besöka mässan i år igen! Dock är jag lite besviken på årets mässa som inte alls känns lika stor som förra året. Förra året kändes det som det var en bra balans mellan utemöbler, redskap och blommor. I år var det nästan bara utställningar om blommor och försäljning av just blommor. Nu har vi ju just köpt utemöbler så det kanske var tur att det inte fokuserades så mycket på det, jag kanske hade hittat något ännu bättre där :-) Jag fick istället inspiration till växter och blommor till uteplatserna. Köpte med mig korgar, pelagoner och filtkrukor. Filtkrukorna var otroligt billiga (25 kr/styck) och en rolig idé tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Vilka underbar inspirationsbilder!



Skulle du kunna maila mig på [email protected]? Har en fråga åt dig.

2010-04-12 @ 17:39:44
URL: http://www.inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0