Gult!

Om det är någonstans som det är lätt att förändra med färg så är det väl badrummet. Jag skulle vilja ha lite mer vårkänsla i badrummet så jag kommer nog köra med mycket färg! Jag måste bara bestämma mig för vilken/vilka färger som känns rätt i vårt badrum. Nedan är ett härligt kollage med mycket gult.


FOTO:

Duscdraperi Living 299kr från Hemtex
Njuta Badpuff 39kr/3 styck från Ikea
Lidan förvaring 89kr/2 styck Ikea
Ljusstake 189kr från Favoritsaker.se
Badrumsmatta Living Chenille 199kr från Hemtex
Duschbadlakan Apelviken 45kr från Hemtex
Velourrock Living Visby 399kr från Hemtex
Prydnadshand för smycken 169kr från Favoritsaker.se
Galge med pärlor 2-pack 69kr från Favoritsaker.se
Duschbadlakan Living 199kr från Hemtex
Babell MINI 159kr från Favoritsaker.se

Köpställen:
Hemtex
Ikea
Favoritsaker.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0