Home Sweet Home

Efter helgens snökaos med inställda bussar och väntande ute i kylan så sitter jag idag hemma och jobbar. Det känns bättre att lägga den tid, som jag annars skulle sitta fast i kollektivtrafiken, på att jobba och jag som annars har en pendlingstid på 50 min enkel väg, känner inte för att förlänga den på grund av SL.

Måste säga att jag har en otrolig tur som har ett arbete där jag kan sitta hemma och jobba. Speciellt sådana här dagar, när det snöar och är 15 grader kallt. Då är det inte alls speciellt kul att behöva ge sig ut med vetskapen om att SL redan innan har varnat om att man bör stanna hemma om man kan. Så jag följer SL:s råd och stannar hemma idag!


FOTO: CarlssonIntrior.se

Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Vad bra att du kan jobba hemifrån :) Man vill verkligen inte ge sig ut i kollektivtrafiken under kaos-dagarna. resan kan bli ganska lååång. usch! hoppas allt är bra. Kram Emmy

2010-02-24 @ 10:26:27
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0