Söt liten form

Efter en stor frukost bestående av gröt, macka och stekt ägg (ångrar valet av lingonsylt på gröten, blä!) hann jag med en sväng till Stockholm Furniture Fair. Det var väldigt stort med många olika utställare. Jag gick nästan vilse där inne bland alla montrarna :-) Trots skyltar om foto-förbud så var det många som sprang runt och fotade, men jag kände mig förvirrad så jag behöll kameran i väskan.

Det var mycket fina inredningsdetaljer och jag fastnade speciellt för utställaren KG Design:s gulliga "Sweet Cake". Den kan användas som t.ex. badbalja eller kruka. I love!


FOTO: Stockholm Furniture Fair

Kommentarer
Postat av: Magnolia

Men gud vad ljuvlig, en sådan snygg design!

2010-02-14 @ 08:24:44
URL: http://magnoliatorget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0