Förvaring, förvaring, förvaring...


FOTO: Ikea

Nu har vi äntligen klarat av flytten till den nya lägenheten. Våra familjer var snälla nog att hjälpa till och några vänner ställde också upp. Som vanligt så har en del grejer blivit lite smutsiga och repiga... men det får man väl räkna med när man flyttar mitt under vintern och det är snö och grus överallt!

Jag och sambon har också blivit stolta ägare till en "stor" klädkammare med hyllor på väggarna med plats för ytterligare förvaring. I söndags var vi på Ikea en sväng och jag passade på att plocka åt mig prisvärda (29 kr för 22L) lådor i genomskinlig plast för dammfri förvaring. Nu har jag bland annat placerat alla mina sommarkläder i lådorna i väntan på solen och sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0