Något helt nytt under solen...

Så var det äntligen dags! Som jag har väntat! På fredag är det äntligen dags för den stora flytten! Jag har läst andras inredningbloggar och trånat i flera månader. Men som jag längtar efter att äntligen få börja pyssla och feja hemma. Jag har i alla fall en bild av att jag kommer börja pyssla en massor hemma. :-) Det är nog antagligen en lite snedvriden självbild; att jag skulle vara den pyssliga med tålamod :-) Vi får se hur det går med mina storslagna planer :-)

Men en sak ska helt klar! Det ska bli otroligt skönt att byta ut alla billiga Ikea-möbler som man köpte under studietiden mot möbler som man verkligen vill ha! Inget ont om Ikea, men det var där jag hamnade och köpte de billiga möblerna. Planen att göra mig av med möblerna när jag slutat att studera gick ju inte riktigt som tänkt och nu, ca fyra år senare, så har jag fortfarande möblerna kvar. Fast där ljuger jag lite, nu är de äntligen sålda! :-)

Så på fredag flyttar jag äntligen ihop med min pojkvän i vår "drömlägenhet" och min första bostadsrätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0