Terrass-mys




Nya dynor inhandlade från H&M Home. Stolarna kommer från Ikea.


Solnedgången från terrassen. I love!

Denna vecka har det varit fullt upp varje kväll efter jobbet och jag har inte hunnit njuta något av vår härliga terrass. Vi lyckades få till en lite grillning i tisdags kväll, men då var det redan så sent att det var alldeles för kallt för att sitta ute och äta. För övrigt är laxfilé i paket verkligen att rekommendera på grillen, det ryker och osar inte som det annars kan göra om man lägger på en stor marinerad biff!

Jag börjar känna mig riktigt nöjd över terrassen nu och det som egentligen fortfarande återstår är att olja in golvet. Till nästa år är jag verkligen sugen på att lägga klinkers istället för att ha trall som måste tvättas och oljas in varje år. Pappa har redan lovat att göra arbetet! Utmärkt att ha en händig pappa! :-)

Nu sitter jag ute på en av de nya dynorna och njuter av de sista solstrålarna innan det är dags att krypa ner. Känner på mig att det kommer att bli många och sena kvällar på terrassen i sommar. 



Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Åh vad mysigt! Härliga bilder du har tagit. Nu längtar jag verkligen till vi får tillgång till balkong. Två veckor kvar nu bara :)

2010-06-06 @ 19:50:55
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0