Egentid


FOTO: Stockholmtown

Oj, oj, oj, vad jag är trött idag! Har redan krypit ner i sängen och ligger här och myser med min dator. Det har varit en jobbig vecka så här långt. Både mycket att göra på jobbet, men också mycket träning som nu tar ut sin rätt. Idag har jag dock hunnit med lite skön egentid på Centralbadet här i Stockholm. Jag mötte upp en vän direkt efter jobbet och sen försvann vi direkt in i värmen. Vi bubblade, snackade skit och åt en bit i baren. Att det kan vara så otroligt skönt att få några timmar med en bra vän och få snacka av sig lite! Just nu känner jag mig skitslut, men också laddad med ny energi inför morgondagen efter att fått ösa ur mig lite!

Hoppas ni har det bra!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0