Glad påsk




Här har det varit påskpyntat i nästan en vecka nu. Påskduk, påskägg och påskris pryder köksbordet.


Snart är det dags för 4 dagars välbehövlig ledighet. Jag ska åka hem till föräldrarna och bli lite bortskämd under helgen. Jag slits mellan att tycka att det är skönt att komma bort ett tag till att önska att jag bara kan vara hemma när jag äntligen är ledig. För mig stämmer i alla fall "Borta bra men hemma bäst!". Det brukar alltid kännas som att det behövs minst en dags semester när jag kommit hem igen efter att umgåtts och varit trevlig i flera dagar :-) Samtidigt är det väldigt skönt att komma bort också och bli lite ompysslad och kunna strunta i allt annat för ett litet tag.

Hoppas ni får en bra påsk!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jättefin påskduk!! Vart har du köpt den?



Glad Påsk



Kram Karin

2010-04-01 @ 14:45:31
URL: http://karinsinredning.blogg.se/
Postat av: Malin

Duken är köpt på Hemtex, likaså ägget :-) Man får ju optimera sina pynt-inköp när man har ont om tid :-)

2010-04-01 @ 14:50:22
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Det där ägget var riktigt sött det också! Jag hade turen att få tag i ett ägg som en florist jag känner hade kvar så det löste sig. Tack för tipset ändå!

2010-04-04 @ 18:25:27
URL: http://www.inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0