Sommar-längtan


FOTO: Blankö från Ikea, 199 kr


Jag längtar så sjuk mycket efter grusfria gator, värme, och lata dagar i solen! Speciellt eftersom jag nu har varit på två jobbresor i varmare länder under de senaste tre veckorna. I måndags upplevde jag 21 grader och sol! Det var otroligt skönt när man lämnade ett snöigt Sverige i söndags :-)

Men med våren och sommaren (som med övriga årstider) finns det också en massa "måsten" som ska fixas, t.ex. båt som ska fixas inför sjösättning eller uteplatser som ska fixas iordning. Vi måste olja trä-trallen på vår balkong och terrass, men också köpa nya ute-möbler. Eftersom vi har kvällssol på terrassen så vill jag ha både en "lounge"-del där man kan sitta och slappa med ett glas vin och en matgrupp. Dock är terrassen ganska smal så måste försöka planera möbleringen lite innan vi köper möblerna. Hmm, undras bara när jag ska ha tid med allt?!

Jag har spanat in mig lite på stolarna Blankö från Ikea, som förövrigt har ett överkomligt pris. Jag älskar att de är så färgglada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0